ساریناسارینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

سارینا اسمان کوچک خانه ام

بوسه

1392/3/16 23:39
نویسنده : مادر
183 بازدید
اشتراک گذاری

بوسه...

گر بوسه می خواهی بیا، یک نه، دوصد بستان برو
اینجا، تن بیجا بیا، زینجا، سراپا جان برو

صد بوسه ی تر بخشمت، از بوسه بهتر بخشمت
اما ز چشم دشمنان، پنهان بیا، پنهان برو

هرگز مپرس از راز من، زین ره مشو دمساز من
گر مهربان خواهی مرا، حیران بیا، حیران برو

در پای عشقم جان بده، جان چیست؟ بیش از آن بده
گر بنده ی فرمانبری، از جان پی فرمان برو

امشب چو شمع روشنم، سر می کشد جان از تنم
جان برون از تن منم، خامش بیا، سوزان برو

بنگر که راز حق شدم، زیبایی مطلق شدم
درچهره ی"سیمین" نگر، با جلوه ی جانان برو

 

دوستت دارم عزيزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان فاطمه‌شهرزاد
20 مرداد 90 10:21
با سلام مامان مهربون سارينا جون از طرف من روي ماه دختر تون را ببوسيد خدا حفظش كند راستي شعرتون خيلي زيبا بود