ساریناسارینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

سارینا اسمان کوچک خانه ام

شیرین زبون

1391/6/9 11:25
نویسنده : مادر
231 بازدید
اشتراک گذاری

لغاتی را که میگی عزیزم

سلام    حلام

بریم    بیریم

من را ببرید بیرون     من ببر

شکلات      قشلات

ژله    دِله

ماشین   ماشیه

خاله    خالش

دائی   دائیش

مامان (مامان )   مامان جون

بابا(مامان )    بابا جون

بابا خودت    بابا جی

من    مانی

الوووووووووووووووووووووو

خاله سمانه را هم می گی بشیر

خاله مرضیه    مرضی

آبجی سوگند (دخترخاله )    آجیب

 

با عموت صحبت می کنی بهش می گی جباد و گوشی رو می دی به من

با دائی ات حرف می زنی و بهش می گی مسن گوشی رو میدی به بابات

خیلی خیلی شیرینی عزیزم خودت رو خیلی لوس می کنی

می خوای چیزی بخوری دهنت را باز می کنی و انگشت اشارت رو میذاری توی دهنت می گی بده

دو روزه سعی می کنم از شیر بگیرمت همش میای با اخم می گی شیربده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آرشیدا کوچولو
9 شهریور 91 12:09
آفرین به این دخملی باهوش و خوشکل , و شیرین زبون